2014. november 1., szombat

Előszó

Lassan négy éve lesz, hogy kissé meglepődve, de örömmel nyugtáztam, hogy mennyi szakácskönyv sorakozik egy általam újonnan megismert könyvtár polcain. Addig ritkán lapozgattam szakácskönyvet, bár gyakorló “konyhatündérként” rendszeresen főzök-sütök családomnak: bevált régi anyai, nagyanyai receptekből, és igen, az internetről merítve ihletet. Azóta már kölcsönöztem ebből a könyvtárból; és adtam, sőt kaptam is ajándékba szakácskönyvet. Van amelyikből rendszeresen főzök, van amelyiket csak olvasom, vagy még azt se… 

Hihetetlen a kínálat a könyvkiadás ezen területén, mindig változik a trend, és folyamatosan jelennek meg az új szakácskönyvek. A valós és virtuális könyvesboltokban órákat is eltölthetünk a keresgéléssel – lehet, hogy egyszerűbb lenne kikölcsönözni egy könyvtárból, és ha bevált, akkor megvenni!

Blogomon régi és új, elavult és trendi, hétköznapi és ünnepre való szakácskönyveket fogok bemutatni könyvtár állományából. Megvizsgálom őket kívülről, belülről - hasznos-e, érthető-e, vagy „csak” szép, és jól esik olvasgatni -, és ha időm engedi főzök is belőle (környezetem örömére).

Aki szeret sütni-főzni és könyvbarát, tartson velem!
Ez egy szakácskönyvblog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése